För att få se regnbågen måste man uppleva regnet

cha cha lidia är här bitches ...
NEJ, men seriöst äntligen fick man gå ut och flippa och hade det roligt som vanligt med systa beri , vart ska jag började försökte laga sallad hem hos henne men hon satte och garvade åt mina gurkor på riktigt jag som var så försiktig men senare var det ju utgång i byn drev med några importer på tåget ni vet importerna ....men vi hade vår relaxetion time hit och dit sen orkar inte berätta hela historien så hoppar över till.. taggade vi hem och åt den godaste maten någonsin kanske för att jag inte har ätit en riktigt mat på länge eftersom mamma jobbar och det ända jag äter är chockladen som ligger på bordet eller dem dära chockladtomten eller vad den heter men sen ringde ni vet min mamma och sa att jag skulle möta henne i t.c då fick vi stressa fram oss till tensta träffade mona en snabbis sen hem och nu sitter jag här och måste stänga av datan innan jag avslöjar mitt liv peace!!<3<3
ännu en dålig bild (ni får en bild så fort jag har laddat min kamera men först måste jag hitta den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0