life gose on..

hejsan kött och blåbär!!
vaknade för typ 2,3 timmat sen och ni anar inte när jag kom hem..... gick ut från huset typ vid 3 tiden(på kvällen)
sen var typ framme i fasta strand typ 20 över för vi tog bilen dit och den fastna och då startade de den andra bilen och den fastna också så vi var typ där i 2 timmar bara för att få ut kuk bilne men jag gjorde inget sov tog min berwish och chillade och vi kom hem typ 6.30 och tro mig jag byte inte äns kläder jag däcka med skorna och med sminket på (juste hade inte smink igår) men men aldrig ska jag lyssna på min mamma för det v<ar henne ide att jag skulle följa med och kolla vart jag hamna på riktigt och det är inte bara det(ni säger säkert vrf sov inte du i bilen när ni va på väg) det är så att man inte kan sova när det är tredje världskriget i bilen, jag satt i mitten och de bråkar ju så de hoppa på mig, skrek hit och dit men det va katastroft:O
puman väckte mig,men nu orkar inte sitta berätta om min dag ska fixa mig och tagga ut för att jag ska träffa älsklingen!

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: jag håller med, förra julen va på nått sätt bättre :o



lungt, jag ska fortsätta :D

2010-12-25 @ 18:30:22
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0