love in my heart!!

godmorgon på er!!
ser ut som en jävla monster nu när jag är ny vaken men jag kunde inte sova inatt för att jag bruka jag vara uppe hela natten så sover jag på typ dagen istället men jag ar så duktigt jag sov 1 och vaknade runt 3o min sen.
Det gick att sova även om de ringde hit och dit.
men det görsta jag gjorde när jag vaknade var att jag tog upp mobilen och smsade tjejerna och väckte alla för vem är de som ska sova när jag är vaken :O visst??
men nu har jag en timme på mig att fixa mig sen går vi ut och luffar och har det kul som vanligt!!
det är bara kärlek jag lovar!!
bjuder på en cp bild!!<3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

God dag!

Har du något nyårslöfte?? :)

2010-12-30 @ 11:23:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Okej, låter som ett bra löfte! :)

Jag har inget löfte än, men måste fundera ut ett :P

2010-12-30 @ 12:18:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0