put a smile on my face

ja måste bara lägga till en grej också och det är att, alla exakt ALLT & ALLA frågar mig hur jag mår och hur det är och sånt jag tror att folk folk började lägga märke till att jag inte mår bra och på vissa ställen tar jag ut det på andra och det är så mycket på gång just nu som inget vet och ja exakt INGEN egentligen vet hur jag mår för att det är ingen som går igenom det jag går igenom och det är verkligen inte en bra tid att irritera mig för att jag exploderar snabbt :'(
så folk förlåt för det här inlägget men det är sanningen!
så behöver bara vara ensam ett tag sen kan jag gå ut och ha kul när jag har gått över det eller när jag har kontroll över situationer jag är inne i !!
JAG MÅR INTE BRA OCH NU SKA JAG LIGGA PÅ MIN SÄNG OCH JAG VET INTE VAD (RINGA RUNT KANSKE)
OHH JAG BRINNER PÅ GUD, DET HÄR ÄR INTE BRA (YAA MAAAN)
MEN AYDE MIN SÄNG OCH MAT ÄR MIN TRÖST :(
Where do we go, nobody knows
Don't ever say you're on your way down, when..
God gave you style and gave you grace
And put a smile upon your face
tung text som inte har nåt med inlägget att göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul! :)

2010-12-23 @ 23:44:36
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Linnea

god jul :)

allt bra med dig idag?

2010-12-24 @ 11:27:01
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0