SENT FRÅN HEAVEN

SHOO ÄLSKLINGAR!!
Det va länge sen jag satt här och blogga men det kan bro på att jag inte har varit på humör.
Men när man har svenska köttbullar (beriih , dado) bredvid sig kan man inte vara deprimerad.
men det va mycket bråk och mamma straffar mig med pengar (kul)
så jag får inte mina pengar förrän nästa vecka, och jag håller på att bli galen !!:O
vet vad jag ska köpa när jag får mina pengar men allvarligt talat måste börja samla mina jackor annars kommer jag frysa ihjäl mig till jag får min nya jacka :O
ni vet va de som säger när man är för snäll då går folk över gränsen, vissa av de!!
men men de va en intressant dag i skolan, folk är verkligen "SJUUUUKA"
jag lovade några bilder men jag hitta inte min kamera och nej!! jag ska inte sitta och flippa över det.
Men min bror springer runt huset och skriker efter mat, han säger typ (JAAG VILL VILL HA MAAAAAAT)
fattar inte ifall han sjunger eller inte så men jag vet att jag måste fixa mat till honom annars
är det jag som är "MATEN"
VILL HA SOMMAR NU NU NU!!
TA MIG TILLBAKS ....

Kommentarer
Postat av: queen

jag vill också ha sommar

2010-12-02 @ 18:59:53
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Neow, utan mitt ego är jag inget!

vill oxå ha sommar ! :(

2010-12-03 @ 20:06:32
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0