THE BEST THINGS IN LIFE ARE FREE

hejsan kött& blåbär!!!
jooh, det va en trögt dag som vanligt, vaknade av mammas röst( VAAAKNA IDJOT) från köket fick ta på mig de som låg längst upp på garderoben och tagga ut direkt för att lämna min söta bror på dagis(skola .. elller va de nu heter)
men sen de va sjuuukt jobbigt dag i skolan fick göra samma saker om 6 om igen !!!
men jag gick hem efter ett tag för orkade inte men sen fick jag 100 sms och missade samtal från alla exakt ALLA!:o
men mamma ville vara säker att jag hämtade min bror och min mentor ringde för att säga kom tbx till skolan och repa för en liten publik idag annars får du inte vara med imorgon på julshowen :s
men sen fick jag stressa fram mig till min brors skola och ta ut han sen tog jag hem honom stoppade in lite mat i honom. Men sen fick jag säga till beri oxå att vi skulle vara i skolan senare vid 7 tiden hoppade vi in i beris tåg och gick till helvetet(skolan) med min lille bror så klart och älskling fick vakta honom medan jag och beri skämde ut oss på scenen och de första man hör är min brors garv över hela salen och när jag tittade upp låg han på golvet och dog verkligen av garv men dagen va knas men vi hade skit kul!!
jag mådde bra hittills för jag är SKIIIIT IRRITERAD på en sak som inte ska upp på bloggen:(
ni vet inte vilken ångest jag har just nu och ibland tar jag ut allt på de personerna som står mig närmast!!
har fått näsblod nu oxå kan de bli bättre än de hääääär!!!
SÅ KÄNNER JAG MIG JUST NU ELLER SÅ SER JAG UT JUST NUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0