Control

SHOO ÄLSKLINGAR!!
HAR SUTTIT HÄR OCH FLIPPAT FÖR JAG FLIPPAR FÖR JAG FÖRLORAR HELA TIDEN MOT EN VISS PERSON OOOH :=
men nu ska vi pigga upp oss lite nu va ??
jo har varit hemma och ni vet spelat spel hela dagen och vissa har gått bra och andra inte :(
men min ansiktsmask låter mig inte skrika häller får ont för den är torr borde nog tvätta bort de nu!!
juste min handled har blivit jätte konstigt, jag får ont och den sticker typ ut :(
gör jätte ont när jag vänder på den eller knäcker eller lättare sakt när jag rör på den ohhh :(
kan inte skriva mer svider som fan :(
men nu ska jag hoppa in i duschen!!!:(
en bild då som togs när jag gick i 7 eller 8an kolla vilken snorunge :O
saknar mitt hår där oxå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0