tell the b*tch to fall back

SHOOO ÄLSKLINGAR!!
nu är det äntligen lungt hem hos mig och då kan jag sitta och blogga ifred för jag har inte gjort de på typ skit länge.
Men det va faktist en chill dag idag men min morgon va knas, vaknade typ när beri va i t.c och då fick jag hoppa in i duschen en snabbis och gick ut tog på mig nåt jag hitta i garderoben och när jag väntade på hissen kom jag på att jag glömde fixa mitt hår då fick jag gå tbx och göra nåt åt min jävla afro och då satte jag bara upp den och sprang till tåget som vanligt för jag hoppar alltid in i beris tåg och då sa hon att jag missa den och då flippa jag på min mobil, fråga inte varför?
men jag gick och satte mig längst in i tåget och då kommer 2 tjejer fram till mig och gissa vilka det va?
det va beri och jennifer!! omg hon som sa att jag hade missat tåget men flippa lite på tåger(sajk)
men sen gick vi till skolan de va en chill dag gick ut från lektionerna då och då för vem orkar?
men sen sen taggade vi hem till mig menar då beri,jag och älsklingen!!
chillade kollade på en skit bra film sen brottades eller bråkade (jag vet inte va de gjorde)
men sen taggade beri vid 6 tiden och då va de bara jag och älskling(tänk inte snuskiga grejer nu)
vi pratade mycket och myste(skiit gulliga) nej men tyck va ni vill men nu är mamma på väg och juste
äter de där skiit chocklad grejerna och nu har jag fått utslag över hela jävla kroppen :O
men nu ska jag lata mig så pecae älsklingar!!!
!!!

Kommentarer
Postat av: lidia

hahah

2010-12-09 @ 20:37:39
URL: http://icebaaby.blogg.se/
Postat av: JIM

Laddar ner filmen här !

http://tankafetast.com/torrent/3684-7X_Lika_barn_Leka_B%C3%A4st_%282010%29

2010-12-10 @ 08:27:10
URL: http://www.dubbelklicka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0