HATERS BEAWARE, I DON'T CARE...

sv: Lyssna jag får tycka exakt vad jag vill utan att någon ska sitta och kommentera, du får tycka va du vill men i enligt mig klär hon sig som en "hora" och är osäker med sig själv så hon sitter och sprutar ihjäl sitt ansikte (tycker synd om henne)
och du kan tycka va du vill om mig (det är helt ok) för att jag vet att det du säger kommer bara ut från ditt äckliga mun för att jag sa sanningen om din idol :S
som inte är nöjd med sig själv!!
sv: ja , jag kallar de där för "talag", han har ju fin röst.
du kanske inte tycker de .. vilken jag inte stör mig på men står för det jag säger.
HAN ÄR BRA.(hur kan man inte tycka att de där är bra :S)
men folk kan tycka vad de vill och jag låter de tycka va de vill också, du kanske ska göra samma sak.
skriv namn nästa gång

Kommentarer
Postat av: hermy sötnos

sv; ser att du har en ny blogg. snygg

aa vi hade bagarmossen skoldag idag och vi e lediga på måndag då när jag fyller år

2010-11-27 @ 23:28:32
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0