spoken, from the heart

shoo bebizzar!!
kom hem för tag sen, nu har jag städat klart så där( för pengar skull)
nej vill bara hjälpa min underbara mamma som kan irritera mig så himla mycket då och då.
Men nu ska jag ta på mig bra kläder dra ut till stan lämna en jacka sen måste jag leta efter
min blivande jacka ..vet inte än va jag vill ha men de lutar åt "the north face"
men vi får se men nu ska jag fixa mitt cp hår sen tagga ut och jag kanske träffar "baby booh"
jalla love lidia !
KEYSHIA COLE-HEAVENSENT
vet att låten är gammal men det är en av mina favorit låtar så va ba tvungen att lägga ut den!!

Kommentarer
Postat av: jahwanna

nice att få pengar när man städar ;)

2010-11-24 @ 23:22:55
URL: http://improveme.se/jahwanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0