combination of half black & half bad bitch

shooo älsklingar !!
vet faktist inte vad jag ska skriva om eftersom jag är väldiigt kissnördig och vår toa håller på att renoveras så
det blir skogstoa för mig men nej jag tänker inte lägga min arsle där väntar tills mamma kommer hem så jag kan få nycklarna till toan där nere som de hade byggt :(
men så var det låg och sov så sköönt tills ngon banka på dörren i morse och fick gå öppna med rufsigt hår och allt
ni kan bara förställa mig i pyjamas lixom :(
men sen började de borra men jag och älsklingen var så trötta att vi sov ändå och de borrar fortfarande och det går mig på nerverna fuck renovering vill ha min gamla toa bara :(
men men var i skolan stekte mig i solen halva dagen chillade där eftersom jag inte orka gå hem vill ut här ifrån nu nu nu !!!
jag ska hem till beri om jag får sen ska vi bara chilla efter det men peace !!!!
saknar de här tiderna :)<3<3<3
I'm on fire and I ain't even use my lighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0