barcaaaaa !!

shoo inuti dig & dig !!!¨
men nu när ni har läst min rubrik då tror ni säkert att jag är en fotbolls nörd men grejer är att jag inte äns kollar på fotboll bara när grabbarna samlas här de sätter på tv och börja skrika som gamar men som sagt jag hejar bara de som vinner nej men jag har alltid hejat på barca även om jag inte vet vilka spelare de har det har bara fatsnat !
men men sprang till skärholmen centrum en snabbis och skulle köpa en jeans jacka som jag har ville ha för länge sen men de fanns i kvaaaaaar och jag bara knäcktes på plats :(
men iaf skol dagens gick ganska bra chillade i skärholmen efter skolan då kom några dit men jag var tvungen att dra hem så fick lämna de där och jag tagga hem till mitt toalös hem :O
men men men tror att jag ska köpa några kläder imorgon till sommaren bara ett par styckna :)
men men men men men nu jag sitter den hära på den stol, mucket bekvemt och nu jag ska gå den dränka mitt hår i toa stolen men juste vi inte har någon toalett :O
men jaja så här torr var jag idag, ni kan tycka synd om beriih som gick runt med mig i skolan :(
juste i fill ha bild på pop tjärnan
jäääp det var jag för2 år sedan eller 1 maybe 1!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0