bio time !!

shooo hetnosar i'm back!!
kom tbx från skolan för ett tag sen hjälpte mamma med lite saker sen så ska jag hoppa in i duschen frächa upp mig lite sen så ska jag fixa mig kort och dra ut med morsan vi ska på bio och vi ska kolla på "black swan"
och det kommer vara fett chill och idag hände ite mycket saker eftersom alla var upptagna med att sola låg och sov på solen så missa ett par lektioner :(
inte bra men va ska man göra man har inte sett solen här i sverige så däär !
men iaf efter de ska bara chilla och röka vp eller nåt imorgon kommer min älskling och vi ska bara chilla !!
som tur har jag inte flippat idag på tanken på vilken mensvärk jag har <3
men nu jalla peace 1!
en bild från idag !!
har fått en ny lur så ska verkligen bli bättre me de här med bilder nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0