false promises is much like fake named

häjsään mina fena bloggläsare !!
ska berätta lite kort om gårdagen och då hände det väl inte sä mycket hade många gäster som gick ut&in hela tiden!!<3 men sen rökte vi vp sen snackade jag med min älskling och jag däcka som vanligt medans vi snacka fick säga förlåt på morgonen men idag kunde jag inte vakna var verkligen trött, men sen fick jag pigga upp mig själv och dra till skolan. Jag och beri speciallt humour som bara vi föstår och vi gick runt och cp skolan hade verkligen kul sen hade vi hålltimme så vi kom hem till mig och chillade sen tagga hon hem :(
och jag fick städa huset och nu står mamma i köket och lagar mat gud va hugrig jag vaaaar !!
bilder från idag (jag och sötsaken)
och här va vi ledsna för vi inte hade chocklad :(
pupyface !!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0