falska personer har ingen plats i mitt liv

shoo på riktig är fett trött på vissa människor nu för tiden !!
när man verkligen är snäll mot de då de fårluft på gud varända en ska e vill ni verkligen förlora den gulliga sidan av mig och få den bitchiga då kör vi!
på riktigt fett omogna vissa er och dessoutom falska&oseriösa hatar jag mer!
skjut sönder alla falska och behåll de äkta vännerna som alltid har stått vid din sida från början verkligen lyssnat på det du har att säga utan att börja snacka om något annat för att de inte bryr sig om dig men de spelar ingen roll vet vilka jag behöver i mitt liv så resten kan suga min kuk !!
jo, hade slutat att snacka så dära men just nu jag fucking bryr mig inte ifall ni inte vill kukläsa fulaord gå inte in på min blogg för my blog my rules!!!
men iaf alla kuksugare där ute kan fortsätta suga kuk irriterad på allt trött på livet behöver ta et pause från allt.
lidia bitches!!

Kommentarer
Postat av: Winta

Tung tjej, you go girl! Håller med till 100, människor nu för tiden... :O

2011-04-10 @ 19:05:50
URL: http://wintaabraham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0