i love my baby..

älskling vi klarade det nu är det äntligen 6 underbara månader med dig & vi har haft våra stunder både de dåliga och de goda och jag ångrar fortfarande inte en sekund av dem.
för de tillhör ordet "kärlek", jag tackar gud att han skapa en sån underbar&gullig mäniska som dig.
du fick mig att känna mig så älskad på många olika sätt du får mig att le & du får mitt hjärta att slå sakta och snabbt på en och samma gång och det är ingen annan som har lyckats att göra det hjärtat <3
älskling du betyder mest jag skule ha gjort vad som helst bara för att få se dig le och varje gång du kramar om mig så önskar jag att världen kunnde stanna stilla för en sekund<3
och ända sen jag har fått lära känna dig så har du alltid ställt upp för mig och alltid hjälpt mig när jag har problem och även om problemen inte är lösta så står du fortfarande vid min sida och tröstar mig. Du är det finnaste jag har och du kommer alltid vara den bästa jag någonsin haft !
Jag svär hjärtat talar,du har alltid en plats hos mej,svik mej hur mycket du vill men tro mej jag kommer ALDRIG 
svika dej.
dagarna går och går vinter förvandlas till sommar men mina kännslor för dig består för dig jag lovar dig nu och förslltid mina kännslor för dig kommer alldrig att förändras du gör mig knäsvag du får mig tappa andan varje gång du säger "jag älskar dig" & älskling jag kan sitta här och skriva värsta harry potter historia men jag kommer inte vara glad för dessa ord kan inte beskriva mina kännslor för dig och jag försöker förklara hur mycket du betyder för mig men jag hitta inte starkare ord för det för jag tror inte att såna som dig går att beskriva med ord för du har verkligen gjort mig till den lyckligaste tjejen i hela världen och jag tackar dig för jag har världens tuuuuur !!
du & jag föralltid det hoppas jag bara på iaf  för du är den ända för mig och jag menar det när jag säger det!
roos JAG ÄLSKAR HELAT ENKELT DIG & BARA DIIIIG !!

Jag sa till dej 
att du betyder 
allt för mig 
du kommer alltid 
att finnas i mitt hjärta
även om det 
händer något 
men även om du 
glömmer bort mej 
så vill jag att 
du ska veta 
att jag alltid kommer 
att älska dej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0