life as we know it

godmorgon älsklingen vaknade för ett tag sen !!
jag sov med min lillebror för han gillar inte att sova själv och jag säger bara aldrig mer för jag har blåmärken över hela mitt ansikte det är inte lika kul som det låter :(
hade tänkt att berätta lie mer om gårdagen och det hände inte så mycket jag och mamma vanade på morgonen sen började vi städa huset efter det gick vi till kungenkurva och köpte en mobil senare gick vi vidare till skärholmen centrum och jag fick mig mig tröjor och ett par leggins.
sen så skulle jag träffa beri och tjejerna så gick hem duschade snabbt och sprang ut möte mona,sadra och jwana sen tagga vi till solna-ungdomsgård chillade lite sen kom beri och då chillade vi ännu mer kollade på värsta äklinga/läskig film och jag hade druckit mycket läsk så jag typ nästan kissa på mig :(
men idag blir det utgång ett tag sen kommer jag hem och gör mina fucked upp läxor sen blir de tvättstugan dårå jag dööör!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0