i stay high cuz the world's so low !!

shoo älsklingar !!
min goda humör knäcktes nyss & jag mår inte bra ....
ni undrar säkert när mådde du sist ? hmm det var väl innan jag reste till ethiopien när allt vara "PERFEKT" och jag menar det allt var som det ska men nu jag vet inte jag ångrar att jag äns reste så är det bara <3
orka inte vara ledsen och gråta tills jag blir helt död varje dag men jag vet inte vad annars jag ska göra ..
men så har mitt liv förändrats till en marddrömm som jag lär alldig vakna upp ifrån som sagt sånt är livet <3
tror att jag ska ringa berii och snacka och ta ut allt annars jag kommer inte orka leva hon lyser upp mina dagar för hon lyssnar alltid på mig men nu måste jag skriva klart inlägget och juste ja så var det med mitt liv så haterz tro inte att jag har en perket liv för jag tror inte att någon har det kanske vissa !!
men nu behöver jag tröst för jag måååår skiit inombords jag kanske ler och skrattar framför folk men inombords jag dööör på riktigt pieace by pieace ( obs stavning dyslexi så ni måste förstå) och fuck mina utslag som kmr upp på fler ställer oh är skiit irriterad just nu ingen som kommer göra mig happy vill vara den där tjejen som alltid log och skratta som alltid spred glädje till andra men nu det är jag som gör folk deppig för jag ,år själv inte bra inombord orden jag skriver kommer rakt ut från hjärtat & juste kan snacka lite om kälek för jag måste få bort mina negativa tankar juste kärlek juste nu ska jag klistra in en dikt som jag skrev till en kompisa för länge sen ..jag är poet ibbland vet ni väl
kärlek går i ond cirkel
som ett spel
reglerna är att öpnna sitt hjärta
att kunna förlåta
det händer alltid att man blir sårad
och dt händer att man sårar
om du är den som alltid blir sårad
då det är du som alltid vinner
för du öppna ditt hjärta & förlät :)
shiiit va duktig jag är men jalla ska chilla lite nu !!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0