en riktigt man är inte den som inte gråter, han är den som inte får en kvinna fälla en tår !!

shoooo kttungar <3
va händer älsklingar själv så sitter jag hära efter en ganga lång dag med blåmärken av nära och kära som bevisar sin kärlek genom att slå mig typ beri på tåg-leken ohh vad jag fick ont !!!!!
men iaf idag ska vi snacka om bra män att ha ..... de kanske inte stämmer men så tänker jag iaf 1!
En kille när han verkligen älskar dig då
han vill spendera mer tid med dig än sina kompisar
skriver alltid de där gulliga smset när man vaknar på morgonen och får ett leende på läpparna
han får dig att känna dig speciell och behandlar dig som en drottning
han vill vissa upp dig för sina vänner & fiender han skiter fullständigt i vad de säger
säger eller bevisar att han älskar dig framför folk
när han ser dig han kramar dig och släpper inte tagget och han äter bokstavligenupp dina läppar
han sitter alltid bredvid dig han smsar dig hela tiden eller kollar på sin mob 24/7  bara för att han ska svara din sms i tid
han är överbeskyndande så han kontrollerar dig för mycket
han kollar på dina sms och fb och frågar var ändaen kille som hälsar vem de e
han snackar om dig hela tiden, du cyklar runt i hans tankar 24bara så där gulliga grejer sen när de blir tvärtom
ni e tsm men man vet inte om han har tappat sina kännslor eller inte ....
han ägnar mer tid åt sina vänner& andra saker än dig
han smsar inte lika mycket, han svarar på dina sms när han har tid
han får dig att bli ledsen över saker du elr han har gjort
när ni träffar varandra d han ger dig en enkel puss på kinden eller på läpparna
han bryr sig inte vart du har varit blir mindre avensjuk, kontrollerar inte dig lika mycket
dni utbyter bara ett par ord med varandra sen inget mer
n har mindre kul med varnde eftersom den där spänningen som finns mellan er
och mycket mera vissa kan vara osanna men så tänker jag iaf va tycker ni !!!!!
nu måste jag ta upp en sak som beriih sa för länge sen
om en kille gör dig mer ledsen än glad vad är menningen med de !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0