hell yeeeeees

FEM FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN

är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - 3de ögonkastet ja
kärlek eller sex? kärlek för fääään
har du varit kär i någon? - yeees
finns det någon för dig just nu? - jaa
TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV


när fyller du år? - 06/30
vad har du på dig just nu? - rosa tjock tröja och jeans plus trumpor <3
vilken årstid är bäst? - sommar/vinter ibland
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar när jag vill ingen stress sen ..
vad tycker du mest om hos dig själv? - venne typ att jag kan förlåta lätt..glömmer och går vidare lätt
vad är du bra på? - allt .. musik är jag bäst på
vem älskar du mest på denna jord? - älskar min mamma mer än allt annat
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ...
TIO FRÅGOR OM DINA VÄNNER

vem är din allra bästa vän? - mina systrar <3
vem vet allt om dig? - jag 
vem är den roligaste av dina vänner? - jag är torrast och tycker alla är roliga men beri och shirin knäcker alla
vem är snyggast av dina vänner? - alla är lika snygga på sina egna sätt
vem är mest partyprisse? - alla är väl på sitt egna sätt?
vem är den du helst har filmkväll med? - tjejorna
vem av dina vänner är mest "evil" ? - sånt nämner man bara inte
du ska träffa en kille/tjej du tycker om,vem tar du med dig?- venne .. min räddare i alla situationer
TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ

vem står dig närmast? - min mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nää
vem är farligast i din familj? - ehmm min bror ... eller jag !!
vem ser roligast ut i din familj? min bror
vem är coolast? - jag..
har ni något husdjur? - nej får inte ha 
vem har du mest gemensamt med? - min mamma
vem står för underhållningen? - venne
vem sover du oftast med? - mig själv men oftast bruka min bror stränga i sig i mitt rum för han inte bor me oss
roligaste kvällen med familjemedlem? -  när alla är me då blir de roligt
TIO FRÅGOR OM IDAG

vad har du gjort? - varit i skolan
har du varit glad idag? -  jaaaa är alltid glad...typ
har du varit ledsen idag? - näää .. venne typ kanske venne
har du gjort något bra idag? - aa jag har gått på alla lektioner 
vad ska du göra nu? -  ska kolla på v
har du gjort något dåligt idag? - näää
vad har du ätit idag? - äckligaste skol maten
har du duschat idag? - nej men igår kväll
är du trött nu? - känner mig helt död
vad händer imorgon? - jaaa ni hittar mig i skolan
SKOLAN

Går du i skolan? - ja på hel tid
Har du varit i skolan idag? - jaa
ANNAT

Hur mår du just nu? - lite sjuk och hängig
Har du mer än 2 bh:ar? jaa!
Har du piercat dig? öronen
TELEFON/MOBIL

Vem ringde du senast? hjärtat
Vem ringde dig senast? kerim
Vem sms:a till dig senast? dado angel
Vem sms:a du till senast? dado angel
ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? hell jaaaa
Vad är klockan nu? 16:14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se & fb
FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? 10 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 4,5 månader sen
SPORT

Går du på någon sport? nää funderar
I så fall, vilken/vilka? -.-
trivs du med den sporten? j-.-
Tycker du att den sporten är rolig? -.-
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -.-
ÖVRIGT

Gillar du punk ?- nää
Har du sminkat dig idag? ja
Isåfall, vad för smink? mascara eayliner sen kajal
Vad har du på dig för trosor just nu? - -.-
Hur ser dem ut? - -.-
Vad har du för bh på dig just nu?- -.-
Hur ser den ut? - -.-
MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? satte på de nyss
I så fall, vilken låt för tillfället? iyaz-pretty girls
Vad gillar du för musik? - r&b.. dancehall... regae
KLÄDER

Har du fler än 4 linnen?- ja 
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du någon märkesväska? ja
Har du en vit bh? aa
Har du en svart bh? jaa
Har du märkesjeans? venne tror inte de .. bryr mig inte så mycket 
Har du märkeströja? ja
SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - de händer att jag gör de
Använder du kajal? - jaa
Använder du hårspray? - sällan
Använder du volymspray? -nej
Andänder du mouse? - ibland
Använder du deodorant? - jo
Använder du skiinspray? - nej
Använder du parfym? - jao
Använder du ögonfransböjare? - sometimes
Använder du läppglans/läppstift? -aah biter på läpparna mycket
Andänder du brunkräm? - jaaaa verkligen de syns visst !!!!.... nej-.-
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller hängande? - båda 
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar mitt hår och lockar de då o då
Duschar du varje dag? - varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - helll yeeeees
är du kär just nu? - hell yeeees
Har du kysst någon idag? - näää
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - jaaa -.-
När går gränsen vid otrohet? - venne
Har du varit otrogen och om ja, varför? - privat niggah
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det ? jag venne tror inte de 
Är du romantisk? - kan va de ..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nää
Är du svårflörtad? - venne
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jjao
har du nångång slagit någon du tyckt om? - ja 
har du lekt med någons känslor? - typ
hur länge höll ditt längsta förhållande? - höll ??
hur länge var ditt kortaste? - ett par dagar antar jag
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - -.-
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - neeeej
Är du en bra pojk/flickvän - jag är den bäääästa
När fick du din första kyss? - ...
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - min mrsa va 16 ..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej är inte lebb
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? - hell nooooo .. aldriiiiig
hur ska din pojk/flickväns stil se ut?- spelar ingen roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0