be my valentine

shoo mina herrar i mina damer!
idag är de alla hjärtans dag och jag borde på riktigt vara ute med älsklingen då men var tvungen att vakta min lille-bror så sitter här och kollar på teknad film med honom istället.
och baby kommer kanske vara här när som helt men framför allt vill jag bevisa att jag älskar min systrar dårå men gör man de på alla hjärtans dag de är inte så att vi är gifta men ändå!!
ville bara medela de och juste glad alla hjärtans dag hoppas ni har hafft en underbar dag dårå med era nära och kära själv har jag haft en underbar dag även om det började lite dåligt :)
brukade hata alla hjärtans dag för en anledning som jag inte kan ta upp här  men nu är jag med någon annan och älskar de för alla hjärtans dag enligt mig behöver inte bara handla om sina flickvänner/pojkvänner utan det ska vara åt alla man älskar de kan vara bröder/systrar & kompisar t ex.
men ville bara önska er en lyckad kväll men nu måste jag dra så peace älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0