it's a boy

shoo sitte här med ofixad data IGEN!!
den låter så jävla mycket att jag vill ta den och slänga ut den genom fönstret.
men shoo hade de tråkigaste lektionerna idag men jag försöker att INTE somna men det händer i vissa tillfälen men då får jag tänka att jag måste ändra min levnadsstandard annars kommer jag hamna på gatan hemlös P.A.N.I.K.
tycker att jag har börjat ta tag i skolan riktigt hårt, jag satte och läste min eneglska bok faktist & nu ljuger jag, men jag ska göra det alldeles strax.
den heter räddaren i nöd och är så jävla ointressant att läsa men man måste för att få bra betyg vet nu väl !!!
lite bra stämning i skolan idag det var mycket intressant och lärdomsrik dag säger man äns så men skit samma.
nu ska jag hjälpa mamma att fixa lite grejer sen ska jag hoppa in i min varma säng med chips och börja läsa och estudera då jag blir den jätte fään flick den ehmm.
nu jag ska fixa chai jani tää te mig och jak borja lisa den boken.
jalla ajdeeeh!!
har ägnat all min tid åt att sitta och fixa min bror till en tjej, det tog lite tid eller lagom tid faktist och nu är jag klarså WAAALLLAAA!!
SÅ SÖÖÖÖT <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0