mensvärk

shoo katter!!
vaknad typ 7 idag och kunde inte röra på mig var helt förlamad och yr så stannade i sängen lite till efter min gulliga bror hämtade alvedon till mig och då blev jag pigg runt 8.30 började klä på mig och fixade mig sen stressade jag framm mig till min brors skola & sprang tillbaka och då började det värka men jag bet läpparna och hållde tyst hela dagen för orkar inte gnälla man gör det ibland men jag gnäller 24/7 så folk tröttnar vet ni väl <3
men sen luffade vi i kafeterian som största skolluffarna vi är sen taggade beri hem & det är då allt det tråkiga började jag blev bara dödare&dödare !!!
sen började det göra mer och mer ont då kan man inte hålla käften gnällde på allt & alla <3
men sen gick jag upp för att ha min sånglektion och jag kunde verkligen inte sjunga för det gjorde så ont :(
men sen dog min mobil & jag kasta den hit o dit för jag flippa på den för hur skulle jag då träffa shishi :(
men sprang hem och laddade den men det vissade sig att hon inte kunde hälle så jag började möblera om mitt rum för mamma gillade inte hur den var för, så fick göra det själv och jag hade glömt bort min bror oxå men precis när jag ska ut då kom my hero min bror och när jag berätta att jag hade mensvärk då kom vi överäns om att han ska hämta brorsan och jag skulle laga mat och nu sitter jag här och gnäller fortfarande men prova att vara en tjej och ha mens i 1 vecka och det rinner som i helvete eller vattenfall med upblåst mage som känns som om man har fått en spark av superman eller nåt så tjejer förstå annara ni är onormala!!
if i where a boy lisnar jag på nu !!!
peace innana jag avslöjar mitt livs historia !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0