smile bitch

shooo till er alla där ute som inte läser min blogg.
i don't give a F*CK men nu är det så att jag är tbx från skolan sitter och äter medans bloggar.
bara så ni vet jag slänger ett inlägg hit & dit bara när jag har lust så ...
men idag var de en chill dag gick till alla lektionern men var nära att gå ut från en för det var prov på gemol ni vet de där med noter och sånt, men gjorde inte de som tur och accepterande mitt ig och gick ut sen när lektionen var slut.
hade min inso idag också för er som inte vet var det är det är ungefär som en privat sång lektionen och det gick bra.
fast måste träna på min låt, men sen gick jag ner kafeterian chilla ett tag där sen sprang jag hem för att äta mat.
och nu sitter jag här och funderar om jag verkligen ska läsa min bok och ..vi får se!!
men nu ska jag kolla på en film eller nåt så PEACE!
jag ser ut som en snorunge på de hr bilden men skiit samma
den var de först jag såg och vill ju inte ha en bildlös inlägg så ni får stå ut med den här tills jag tar bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0