i'm da king!

shooo katter!!
sitter här efter en riktig skön dag önskar att alla dagar kunde vara så här skolfria!
men vaknade av min brors skrik efter MAT, sen så väckte han mig så jävla tidigt för att vi inte skulle komma sen till hans skridsko åkning eller nåt sen åkte jag hem igen kläde på mig sen tagga till fridhems plan för vi hade idrotts-dag men sen jag och beri kom på nåt för att slippa det och jag som är då största mensbarnet <3
men sen tagga vi hem till mig rökte vp satte och garvade åt olika videos på youtube tills min hals fuckades sen så luffade vi på en hemsida där alla är DÖDA!!
men sen så tagga till skärholmen luffade där ett tag till beri köpte grejer sen tagga vi hem till mig åt mat och chillade tills mamma ringde  och klagde över att jag skulle hämtade min bror !!
stressade framm oss till tåget och hoppade in i babys tåg och sen åkte vi till min brors dagis satte i grillen ett gott tag sen gick vi var sitt hår men jag och min bror sprang efter tåget utan att säga hejdå till älsklingen och han blev väl lite sur mitt fel faktist <3
men nu sitter jag här med största magvärken :(
music is my druuug <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0