live the life as you want

shooo bloggen va händer !!
har varit uptagen de här senaste dagarna de är bara stress och speciellt när min data går på mina nerver (nnnn ..nn) blir galen, men juste har precis ätit klart mina 4 korv med bröd och nu måste jag gå fixa lite mer, kommer vara fet för ni när jag har slutat att röka och äter mycket över de blir ju BIG MAMA  snart.
men nu ska jag välja en film att kolla på blir nog en drama eller nåt senare ska jag hoppa in i dushen eller plugga.
måste verkligen satsa på skolan fick reda på att jag har 16% frånvaro och 4 % till då får jag ingen studiebidrag KNAS.
pumpar på lite musik som jag kanske ska dela med mig.. ni ska få höra hur min musik smak ändras från ingenstans ibland och det beror på min humör & från o me nu gäller DACEHALL, jag har alltid dragit mig till de men nu måste jag tagga så peace!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0