dagens horoskop!!

shoo shoo!!
människor människor vart ska jag börja jag har suttit och klagar över allt när mamma verkligen försöker göra det bästa av situationen jag har verkligen världen gulligaste morsa i mina ögon (lägg inte öga säg mashalla) och allt jag har gjort är att sitta och göra henne galen och varit en stor självisk människa som flippar ur när jag inte får som jag vill.Det ska vara en ändring på det jag lovar ska börja lyssna på min mamma och ska börja skärpa mig för jag orkar inte hålla på, hur länge håller man på egentligen man är på väg ingenstans för man sitter och slösar bot hälften av sitt liv genom att sitta och lata och absolut inte göra når!
min mamma har lärt mig att vara stark och stå på båda mina ben hon har gett mig styrka och kärlek hon lärde mig all jag kan jag vet inte vad jag skulle ha gjort det utan henne, gravid när hon va 16 och fick barn när hon var 17 det är ju hur jobbigt som helst men mamma klarade det och visar mig att man inte väder ryggen när livet blir tufft utan man står och kämpar då kommer man någonstans!
andra säger att de älskar sina morsor mer för de ekonomiska delen men jag älskar min mamma för hon gjorde mig till kvinnan jag är idag och visade mig vägen!!
MAMMA jag älskar dig!!

bjuder på en cp bild..



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

alla människor är identiska upp till 90 % det är bara 10 % som skiljer oss åt därför så när man skriver dagens horoskop så kan många känna igen sig i vad dem har skrivit kram <3

2011-01-28 @ 14:14:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0