där fick ni en liten svar på tal :)

shoo sitter här efter en galen dag med galningarna vilken jag ska berätta om lite senare men nu hoppas vi över till
frågor och svar och den här frågan har dykt up lite för mycket de senaste dagarna och det är lika bra att jag tar de nu!
Miriam om hmm:
Så du har en pojkvän? :)
sv: aah det har jag :)
den okända person som kommer ihåg dig alltid :) om loud:
waaw liiidia äntligen fick jag läsa din blogg och fick veta att du skaffade en kille och e glad för din skull...önskar all lycka :)
sv: tack tack ökända personen men är lite nyfiken på att veta vem det kan vara men jag har några personer i tankarna som inte kommer upp här:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0