DON'T DREAM THE LIFE , LIVE THE LIFE <3

cha cha bloggen!!
vaknade för typ 10 min sen lalade runt huset sen nu ligger jag på min säng med mina mysiga skor och skriver ett inlägg åt er, har inte bloggat på länge för det fanns inget att blogga om på riktigt eller joooh, igår kl 2 på kvällen eller vad det nu heter så körde jag och min bror uno men sen blev vi hungrigare och hungrigare och vi fick för oss att gå äta men eftersom det inte fanns nåt att äta så är man väl tvungen att laga mat.
han min bror allså påstår att han är bra på att laga mat så han sa till mig att skala lök och jag kunde inte äns skala lök så han stog och garva åt mig i 1 timme sen orkar inte berätta hela historien så vi gjorde en sås eller jag gjorde en sås han sprang bara efter och la kryddor..stekte kyckling och kokade pasta sen allt var klart så vid 3 tiden satte vi och åt medans vi kollade på ung&bortskämd(fråga inte de är för roliga)
men nu måste jag spela uno på king.com annars går världen under !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0