En kvinnas tankar kommer alltid innan hennes handling.

GODMORGON JODIT, GODMORGON PÅ ER!!
vaknade för 30 min sen ungefär och öppnade datan för jag hade inget för mig!!<3
det känns som om jag inte har bloggat på skit länge men tur att jag inte blogga igår för jag skulle ta ut allt på bloggen och that's not good!!
men det är så att jag var med min livräddare igår och vi hade det chill först så gick jag hem till henne och då åt vi det godaste maten som jag tog slut men sen gick vi ut och bombade hennes ställe med friverkerier!!
senare taggade vi till kista då vi skulle möta shishi my sushi me hon fick inte ut så jag och ganster luffa runt i hela kista man fick träffa folk hit och dit bevis på att alla kampar där <3<3
sen hände det inte mycket så vi taga hem till henne igen chillade med vp men sen ringde avbytaren mamma och då fick man tagga hem!!
Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr.

Kommentarer
Postat av: johanna

Fin blogg

Besök gärna min nyuppstartade fotoblogg och svara på frågan "vilken tidning läser/prenumererar du på?svara på frågan genom att kommentera inlägget " tidningar" i bloggen.

Länk till inlägget nedan:

http://photohouse.blogg.se/2011/january/tidning.html#comment

2011-01-05 @ 15:00:24
URL: http://photohouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0