falska personer har ingen plats i mitt liv

finns bara en sak jag måste ta upp här på bloggen!!
finns det värre människor än de som sitter och ljuger eller döljer nåt för dig och det värsta är att man får höra det av andra, skulle inte bli lika sur om jag fick höra det av dig.
vart jag är går och vart jag är är så finns de falska människor överallt som ljuger om vart de har varit och vilka de är, varför??
du är inte den du säger att vara och jag kan inte fatta att jag måste gå igenom det här igen, hade det svårt att lita på människor exakt alla och nu är jag fast där igen kan inte lita på nån mitt hjärta säger en annan och min hjärna säger nåt annat, jag vet inte vad ska jag göra är fast i mitten som vanligt!!!
fuck  allt ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0