flashback!!

SHOO KATTER !!
va händer hungriga ?? det är jag iaf och var det var kallt ute idag men tur att jag slipper den här vädret om 43 dagar !!! det kommer bli sommar sen då eller eller höst vänta vår???
idag så sov jag hela dagen ifall ni undrar och det händer samma sak imorgon men sen ska jag väcka och tvinga mamma till elgiganten för min mobil är ju sönder r.i.p alla mina mobil som har gått sönder har en sak gemensamt och det är att det har ramlat efter 6 månader eller mindre inte mer !!
och skärmen måste alltid fuckas !!
men sen sen ahh!!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag älskar din profilbild asså! Den är skiiiitsnygg! ;) Din header med för den delen xD

2011-01-17 @ 07:01:09
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0