if only you knew

godmorgon godmorgon!!
satte och kollade på en okej film sen skulle jag bara vila ögonen men när jag vakna hade redan gått 30 minuter.
Och jag vakna av mitt hickade som fortfarande pågår och jag vet inte vad jag ska göra (hick)
men nu är det så att jag väntar på min mamma och bror som kommer hem idag (nje, han bor inte med oss) han har flyttat ut och kommer endast när han har lust och det är jätte jobbigt för att jag kan inte ta ut hans säng från mitt rum för mamma säger vart ska han sova när han kommer hit (på madrassen som kommer ligga under min säng som gäster bruka göra)
Men nej, så han kommer komma och bomba mitt huvud med allt möjligt den jävel:O
men jag kommer att bli misshandlad (hick så fucking irriterande kommer fucking flippa "hick")
men kommer inte att blogga mycket (eller lägga till  många bilder)
för han kommer att ta över den här datan och den andra har jag inga bilder på men peace ska gå hitta min förlorade sömn!!!

ännu en cp bild!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0