i'm sorry for that night

shooo cowboys sitter här efter en konstig dag !!
igår så kom älsklingen och lämnade dado's skit sen så öppnade min mamma munen och avslöjade hela mitt liv
(lidia åt deg när hon va liten ..när jag sa till henne stick då kommer hon tbx och ber om mer!!)
fattar ni ..(nej) men iallafall så såg vi några filmer de va myspys.
sov ganska sent igår oxå så vaknade lite död och när beri sa att jag skulle ut så hoppade jag in duschen och tog på mig nåt sen så sprang jag ut utan smink och jag har gått runt hela skolan som en zombie!!!
det har hänt mycket "DRAMA" i klassen som får mig att fucka ur!!!!1
men vem bryr sig......hämtade min bror efter skolan och det tog som vanligt ett år för att ta på sig men jag stressade honom till -banan och vi satte lungt tills han tog upp mobilen och gjorde största reklamen åt samsung..
han säger typ min mobil har allt förutom en kamera sen så berättade han högt mitt och alla andra personer han har som kontakt men sen så va vi hemma åt mammas goda mat sen nu sitter man här mobillös,juste för er som inte visste de obs!! DEN HAR GÅTT SÖNDER HELT OCH DET GÅR INTE ATT STARTA OM SÅ ALLA FÅR VÄNTA TILLS JAG FÅR EN NY MOBIL!! <3
take me baaaack!!
vill ha sol och värme faaaan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0