life is what you make it :)

shoo sgoo kom tbx från heroncity!
jag va trött på hög grad när vi gick ut men när vi gick in i skärholmens centrum så försvann min trötthet och man började välja lite kläder och jag tog faktist med mig två cardigans från gina och new yorker!!
men sen tog vi bussen till kungens kurva men vi gick av i fel station och fick promenera 1 timme för att komma framm till heroncity och det roliga är att detta har hänt förut med älsklingen :O
men sen åt vi mat för det är det första vi ser sen så körde vi bowling för de inte hade barnfilmer i biot som min lille bror inte har sett men det var kul kul men den höga musiken väckte djävulen i mig och jag börja flippa när jag missa men nu sitter jag här utan min förföljare (en kille som följde efter mig i skärholmen centrum seriöst fett läskig) med huvudvärk feber och förkylning :(
ska äta ostbågar som tröst tills mamma tankar min lur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0