live the life

hejsan kött och blåbär!!<3
sitter här med familjen och min bror sitter och spelar piano och han har precis lärt sig donken's melodi ellr va de nu heter och han spelar den om och om igen och mitt huvud döööör!!1
men imorgon blir de utgång ... hjulsta sen jag vet inte och det spelar ingen roll så länge jag är ute och gör nåt :)
men nu har jag hjälpt mamma med att ladda ner några bilder och hon fick mig att kissa på mig (stannar mellan mig och henne:o)
vi krigade för sista tårt biten och jag förlorar som vanligt men nu ska jag gå och hitta på nåt tills min hickade tar slut hick flipp !!!!!!!:O
hur fucking går den bort det är omöjligt ju :(
men det kanske kommer ett inlägg till senare på kvllen så watch out :)
kommer ihåg att jag la upp den här bilden här och där förut
(jag för 3 år sen tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0