my lips like suger

shoo suger lips !!
jag börjar med att säga att det var en galen dag idag.i can be crazy sometimes yaa meeeeen men vi skipar bullshiten och hoppar över till huvudsaken och det är att jag och dado chilla i kafeterian hela dagen idag för vi gjorde om vårt schema själva det var folk som kom ut och in men som vanligt fick berih och älsklingen vara inbjudare hem hos mig det hände mycket förstår ni väl det var tunga grejer :)
men älsklingen åker imorgon på morgonen och det är sista gången jag ser han ..div inte han kommer tbx om en vecka vilken som betyder enligt mig evigheter nu vem ska man reta i skolan :O
men men kommer sakna den jävel men det var allt från mig japp..

Kommentarer
Postat av: Miriam

Söt bild :)

2011-01-26 @ 16:27:18
URL: http://diamondgloss.blogg.se/
Postat av: Olevera

This is a very good site. Thank you.

2011-07-25 @ 08:02:01
URL: http://olevera.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0