Braced myself for the goodbye,

shoo bebizar!!
sitter här lite småtrött efter att ha attackerat kylskåpet!!
men som sagt bebiz följde med mig hem idag och besöka min "sjuka mamma" men hon skicka oss till affären till 100 gånger, måste stå ut i typ en vecka sen är allt som det ska :)
men vi lagade paj eller "han" gjorde allt och sen fick jag ta åt mig äran och år typ hälften, sen myspys ...
fick stryck hit och dit men sen var klockan mycket så han gick och då var det bara jag och mamma kvar då fick vi för oss att vi skulle eller "jag" skulle fixa hamburgare och sånt sen vi åt och efter det fanns det efterät oxå sen satte man sig på var sin sida på soffan men chips i famnen och läsken i andra och såg ut som värsta tjockiisarna :O
sånt är livet... juste vill ta ut en grej för att några av er bloggar för att vara kända och sånt seriöst!!
gumman väx upp bara för att man är känd det betyder inte att man är en bättre person och sitta och härma andras still hjälper inte häller så hita den egen still och lita på dig själv så kommer du lyckas med mycket i världen!!!
du kanske sitter och snackar skit om mig men lyssna jag har mitt eget liv och jag ska inte göra saker som jag vill göra bara på grund av dig men det är bara synd för jag ska hålla huvudet högt och leva mitt liv exakt som jag vill och vi får se vem som lyckas här i livet :)

Kommentarer
Postat av: Miriam

sv- Tack så jättemkt! Jag är från Guinea förresten ;) Sj?

2011-01-15 @ 13:52:49
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0