We like to sleep all day and party all night!

shoo katter på hög nivå!!
sitter och pumpar musiken så högt och stöör mina grannar love it!!
kom hem nyss var tvungen att vakna 7 på morgonen för en hemlig uppdrag och det va knas för det gick inte att fixa idag(såå tråigt men på onsadag löser det nog sig) nu ska jag berätta vart jag har varit lite så börjar med igår!
gårdagen :- vaknade av wannabe roomservis han är så fucking sjuk öppnade mitt rum och hoppade på mig tills jag vakna sen fick man fixa håret lite så att man inte skrämmer bort nån. Satte i vardagrummet  i timmar med galningarna och de fick för sig att de skulle bowla och då fick man vara en inbjudare som vanligt nej men de hade beställt tid eller bokat tid till högdalens bowlingshall sen fick man skjuts dit men det gick inte att bowla just då för de hade en tävling för kärringar(hade bokat fel oxå) så fick man tagga till heroncity som mamma kallar för "heroincity (HAHAHAH  jag döör så fucking sjuk)
men sen fick man bowla i 2,3 timmar blev verkligen trött, jag vann en gång men annars kom jag tbx med en cp tumme och det därför jag inte blogga igår :(
och glömde bilturen också (satte där bak då och jag flög hit och dit som en boll)
men nu är jag sjuk också så låt mig fixa huset snabbt sen går jag och sover tills jag mår bättre sen blir det luffa i hjulsta dagen för saknar min kattigaste vän ju:(
men nu har jag inte tid åt er så peace!!<3<3<3
hittade min kamera gömd i garderoben ( mamma hade den -.-)
ännu en cp bild -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0