rubriklös inlägg <3

shooo skönhet och odjuret !!
va händer sitter här och webbar med de okända!!!<3<3
och jag ska sova snart för att en viss person klagade på att mamma hade skämt bort mig så nu får jag fixa mina egna grejer själv(hur kan man klara sig själv) men som sakt min mobil har blivit konstigare och konstigare och nu kan jag inte skicka ett sms eller ta emot några sms och hur fan ska jag träffa min drog imorgon (beriih) för er som tror att jag gör allt möjligt för jag heter "lidi" men så är de ibland nu sitter jag och lyssnar på musik min drog på hög  nivå!!
juste vill bara få ut en sak från hjärtat är de inte konstigt att man bara skriver hej hur mår du till varandra när en gång man bruka berätta allt för varandra men folk ändras och hittar sina egna väggar och jag har verkligen hittat min!
men de va allt från mig tack och hej !!<3<3
det ända man ser är mitt leende och mina hörlurar<3<3
sysns så jävla dåligt för att ajg sitter och lyssnar på musik i mörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0