inga ord för er!!!

hejsan inuti dig och dig!!!
idag var det lite utgång och lite hafle och lite av allt möjligt men luffade mest i västra-skogen idag fråga inte varför :S
men sen blev den tågluff mot hjulsta och då träffade habib på tåget och han fyller ju år oxå :)
gratttiiiiiiiz broooor, ha de äran och hoppas du lever i hundra år till <3<3<3
men sen träffade man folk hit och dit men vi träffade några killar som vi bråkade med och de följde efter oss fucking stalkers folk nu för tiden asso!!!
men sen luffa vi runnt i hela stockholm sen tagga man hem och jag fick sällskap hem av några kompisar jag inte hade träffat på över ett år, hade det roligt sen kom man hem och...knas jag vet inte vart jag ska börja de gör mig inga ord för de men nu jalla måste sova :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0