buuuuu

shuuu bebisar !!
är inte på humör idag sov ganska dåligt för man är alltid van vid all oväsen och sånt och de va tyst idag så kunde inte sova. Men till slut sover man ju och när jag vakna huset såg ut som en soptunna så städade lite och gick ut för att handla lite mat som gick att bära sen lagade jag lite mat åt min lillebror och sen rullade jag ut för att träffa shiiriiiin i frid en stund men hon ska ju resaaaaaaa gud buuuuu alla är borta inte bra :(
men som tur kmr beri snaaaaart hoppas de men iaf sen så tagga jag hem och städa hela huset och nu har jag ont i ryggen ska ta ut min lillebror snart oxå men iaf ha de så bra pöss älsklingar <3
när vi va i ethiopien åkte vi mycket bil för att ta oss till andra städer och då va den här älsklingen min drog !!
skulle ha varit tråkig utan min musik <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0