i start hatin only if you make me

godmorgon godmorgon !!
en lyckad kväll igår de va mysigt vi satte på balkongen och rökte vp medans vi lyssna på musik ingen va hemma chill chill sånt måste göras om har så jävla tråkigt och sånt  !!!
idag så vaknade jag av att andrias skrek och väckte mig men även det vaknade jag på rätt sida och nu sitter jag och äter godis dricker cola som sagt biot är inställd så de är massor med gäster som stormar in varje minut gäster o gäster kan lika gärna säga nu sitter jag på balkongen för jag kan inte andas inomhus det är för varmt som sagt så de chill hära edil sover så jag vet inte va jag ska göra nu behöver en liten promenad så jag kan rensa tankarna och sånt :)
vill ha min promenad nuuuuuuuu för de mysig nu när det är solnedsgången och är ganska på dålig humör kmr dööööö ...
men jalla ska ladda upp bilderna lite senare så ha de bääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0