10 saker tjejer ljuger om läser jag om nu

1, hur många hon har haft sex med
2,att ljuga om att sexet var bra
3, att säga "jag kmr aldrig va otrogen mot dig" sen om man är de då säger man ite de
4,ljuga om vikten o hon inte känner sig trygg med de
5, att inte våga säga ej till en kille ävenom vi inte vill för att inte krossa ett hjärta när de gäller dejting
6, klar om en minut när man verkligen behöver en timme till för att fixa sig
7,när en tjej säger jag vet inte då vet hon nåt men hon är bara osäker om hon ska berätta de
8,om en kille lagar mat säger de alltid de smakde god även de inte gjorde de
9,jag mår bra fast än man inte gör de
10,köper onödiga grejer vi inte använder och skyller på att de var på res
.......
allt stämmer inte ju på alla men vissa kan väl vara sant !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0