ännu inga ord för dig

god morgon bebiisar!!!
hade vaknat på fel sida hela veckan men nu har jag vaknat på rätt sida efter några försök!!
men ja ja ska ni veta då lite om igår då va jag i hässelby st med tjejena sen fick vi skjuts till tensta efetr de vidare till solna efter solna vidare till kista där vi mötte även upp shirin sen luffa vi lite här och där sen gick alla hem en liten knas dag som jag behövde för att vakna på rätt sida!!<3
men ja från o med nu jag bryr mig inte om nåt jag lever mitt liv som jag vill utan att nån styra den !!
snackar om er haterz nej men jalla idag ska jag hänga i min gård kanske eller kanske inte jag vet inte hur det blir men imorgon blir de utgång spikaaaat <3<3
lite cam bilder bjuder jag på oxå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0