grattiiz till mig

godmorgon älsklingar!!
de här inlägget handlar om hur duktigt jag har varit de här senaste 17 året !!
ännu ett barn föddes 1994 juni den 30de då föddes lilla jag !!
de va inte så lätt för mig är jag va liten men jag har varit med om mycket saker vissa av er vet och andra inte de är entligen inte så stor grejej men för mig är de som om de är såna där stunder i mitt liv som gjorde mig till den jag är :)
men sen börja man växa har haft mina upp o ner  mycket jag kunde berätta men den här är blogg och jag har tar inte upp privata saker här men var va jag och jag är så stooolt över mig jälv !!!!!
bitch i'm 17 så den som öppnar sin mun, igår gick jag runt och skrek över hela huset jag får göra va jag vill man hör mamma i bakrunden säga "nej, du är bara 17 vänta tills du är 18" men kom igen 17,18 same shiit !!!
men de ba ett års skillnad men enligt mig jag gör va jag fucking vill så shhhh !!!!
okej nu får de räcka ska hoppa in i suschen sen sminkar jag mig sen fixar mitt hår sen ut !!!!!
då kan jag njuda på gamla bilder !!
de här va i 9an tror jag !!
..
.
.
de får räcka orkar inte leka efter fler bilder :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0