My love is one of a kind

godmorgon bebiiisar !!
vaknade precis nu och sprang till toan för att kolla på mina ögon och de har blivit en lite bättre men de känns fortfarande spänt och de gör ont men jag klarar mig ni har säker läst min panik inlägg innan men aja !
allt är som det ska och idag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska kanske ut och grilla eller chilla på stranden men annars ska jag vara be mamma fixa mitt fucking hår sen så ska jag fixa mina ögonbryn sen skojar bara med er vi får se hur det blir ska gå ut och köpa ögondroppar för att jag glömde min i västerås !!<3
men ajaaa ...... nu måste jag diska en hel bunt tallrikar för att vara snäll mot morsan så jag kan få några saker till som jag vill ha <3<3
så att bilden inte blir bildlös vsg !!
jag och min vackra mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0