sommarlov

shoooo älskaliiingar!!!!
igår så hade jag avslutningen då hade fixat mig och allt hade en lång klänning men iaf efter avslutningen gick jag hem och byte kläder och såsen så träffade jag o beri mona plus the boyboy sen vi chillade sen kom sandra och ali sen chill chill blev den sen så taggade gick vi in i bussen mot lilje stranden vi chilla där lite sen vidare till rådhuset för att träffa älsklingen beri följde med sen kom altan sen gick runt hela jävla rådhuset för att hitta nån stans att äta men plötsligt hamna vi i fridhemsplan beri va tvungen att dra men vi fortsatte att vandra till slut hitta vi ett ställe så vi chilla där sen så kom heyab hade de lite chilla sen så vandra jag hem de följde med mig till t centralen sen när jag satt i tåget kom jag på att jag hade mina nycklar hos berii då de blev knaaaaas !!
ringde mamma men hon va inte hemma hon hade tjejkväll så ringde upp tony och då plocka hanupp mig han tänkte köra runt mig lite men jag va trött ochhan skulle till jobbet så han gav mig extra nycklarna så kunde gå hem satte i bredäng t banan som en alkiiis när imorporter försökte haffa o grejer de va knaaas !!!
bildlös inlägg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0