i made my self to who i'm today!!

juste blir lite irriterad på vissa saker och ting och det är att vissa människor tror att mina facebook status handlar plötsligt om de shiiit jag har bättre saker för mig än att sitta och skriva om folk på min facebook.. plus min blogg men grejen är att jag har hållt i mig ganska länge och orkar inte mer ..
jag är faktist mogen gillar inte trycka ner folk sorry sån är inte jag längre, plus så ska de skriva värsta flipp texten och tro att man inte fattar vad det handlar om eller om vem .. de kanske är menningen men isf ska man då gå framm till personen och säga som man tycker om man har riktiga bollar uttrycket heter man mot mat så enkelt...
Och nummer två folk som sitter och säger jag bryr mig inte vad andra tycker om mig sen så fort någon lägger en kommentar då ska man lägga väsrta svordomar och skit vi vet att alla kan leka nåt bakom skärmen men mogna upp lite och grava åt dem istället eller bryr dig inte äns gud har skapat dig så som du är och inget du kan göra åt saken!
nummer två tre tror jag folk som kryter gud vad jag hatar de vi säger en person tycker att den är fin ska den gå runt och skrika de för hela världen eller vi fattar att du har självförtroende och sånt men gå inte runt och säg de det är bara jag vet inte inga ord.
nummer fyra tjejer som går runt men tuna kläder och tror att de automatiska är de sexigaste tjejerna ever
okej liksom ha på er va ni vill de är inte så att jag kommenterar nej nej har inget emot de där men få inte för mycket luft!!
och juste folk som tvingar mig säga förlåt utan att jag har gjort nåt, guud det är de värsta om jag inte har gjort nåt fel då jag kmr aldrig säga förlåt ALDRIIIIG !!!
det här handlar absoulut inte mot dem som står mig närmast(min änglar)
det handlar om de jag ser i världen lättare sagt stockholm, de jag ser och de jag hör !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0