Den högsta nöjet i livet är att göra det som folk säger att du inte får

SHOOOO mina herrar i mina damer !!
va händer själv så sitter jag här och har världens tråkigaste moment i hela mitt liv medans andra är ute och har kul.
Har börjat vänja mig nu för jag har inget val har blivit lite som en hemmafru faktist och de ska jag inte äns behöva vara föräns 15 år eller nåt just nu är jag 16 och vill leva livet fullt för jag vill inte ha ångest sen när jag blir 25 eller nåt. Jag saknar mitt liv då jag gick i 9an allt va exakt som den ska och satte driker som ett pusselbit och allt bara flöt men nu aaah jag kan inte hitta några pusselbitar, okej låt oss inte förvinna från ämnet och de jag vill säga är att jag vill ut och ha kul men jag kan inte för de altid nåt som håller mig tbx hela tiden och jag känner mig mycket äldre än va jag entligen är och jag gör barnsliga grejer för att påminna mig själv om att jag är fortfarande en tånårig.
Jag ger men jag får inget tbx det är inte så att jag ber om de men folk kan tänka själv, när nåt går fel då de måste alltid vara mitt fel om nåt blir oplanerat då får jag ställa in mina planer fr att smällta in i andras planer...
vrf ska jag inte leva livet medans andra sitter och har kul och det har inte jag sitter hemma för de mesta och de är jag trött på de men ingen förstår inget och de gör ont i hjärtat och jag vet inte varför ?
men snart är de sommar och den som äns våga öppna sin käftska se, JAG BRYR MIG OM MIG SJÄLV MER ÄN VAD DU KMR TYCKA OM MIG!!! förstå de annars suuuuug min fucking tå har gjort som alla har sagt till mig att göra men nu de är in tur jag gör vad jag känner för, jag är inte ett barn kan skilja på rätt & fel.. men om jag gör nåt fel då du kan öppna din käft annars få mig inte att känna mig dålig om mig själv när jag inte äns har gjort ett skit !!!!
kalla envis vad ni vill men jag vet alla är de inners inne så de normalt bara de inte är för mycket!!
if you don't like my text go fuck youself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0